Filmy miłość, seks, nagość

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje miłość, seks, nagość. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Życie Konstancji Chatterley płynie monotonnie. Do dnia, w którym spotyka młodego, przystojnego leśniczego. Pierwsza wizyta w jego domu była dziełem przypadku – na następne kobieta zdecyduje się świadomie. Lady Chatterley, nie bacząc na swój społeczny status, ulega przystojnemu mężczyźnie.
Historia wiejskiej dziewczyny w XVIII wieku, która przybywa do wielkiego miasta i zostaje zmanipulowana do prostytucji.

Big Love

5,6
Emilia (Aleksandra Hamkało) ma 16 lat, gdy poznaje o siedem lat starszego przystojnego Maćka (Antoni Pawlicki). Chłopak otwiera przed niewinną dziewczyną świat miłości i namiętności. Wkrótce Emilia porzuca rodzinny dom, by zamieszkać z ukochanym. Chłopak imponuje wychowanej bez ojca dziewczynie. Emilia dojrzewa w związku i z wpatrzonej w Maćka dziewczyny przeistacza się w piękną świadomą siebie i ciekawą świata młodą kobietę. Zaczyna śpiewać w zespole, co zawsze było jej największym marzeniem. Pierwsze sukcesy dodają Emilii pewności siebie. Wkrótce wokół niej zaczynają pojawiać się nowi mężczyźni. Maciek nie może pogodzić się z niezależnością Emilii, czuje, że traci nad nią władzę. Namiętne love story przeistacza się w toksyczną miłość, która uzależnia jak narkotyk i nieuchronnie prowadzi do dramatycznego finału…


Valmont

6,8
Swobodna adaptacja "Niebezpiecznych związków" Choderlosa de Laclosa. Hrabia Valmont i Markiza de Merteuil knują intrygi, chcąc w ten sposób urozmaicić swój związek. Valmont przyjmuje zakład, iż rozkocha w sobie młodziutką Cecylię, natomiast jego kochanka ma zazadanie oczarować młodzieńca, który obdarzył uczuciem młodą dziewczynę. Postępują z cynicznym wyrachowaniem depcząc niewinność i cnotę swych ofiar.
Opowieść o Joao Francisco dos Santos, kabaretowym transwestycie, wyrzutku i ojcu siedmiorga adoptowanych dzieci, który spędził w więzieniu prawie 28 lat. Reżyser zrywa z linearną narracją, stawia na wizualną ekspresję, niezwykły montaż i ujęcia, przy pomocy których opisuje barwny świat swego bohatera. Jedno z odkryć ubiegłorocznego festiwalu w Cannes.
Harry Lund ma 19 lat. Spotyka Monikę, romantyczną, lekkomyślną siedemnastolatkę i oboje zakochują się w sobie. Mieszkają ze swoimi rodzinami i pracują w miasteczku. Nasz bohater dostaje łódź od swojego ojca i spędzają lato razem na odosobnionej wyspie. Monika zachodzi w ciążę, a Harry postanawia wziąć z nią ślub. Chłopak dorasta, dostaje pracę i powróca na studia, stara się poprawić swoje życie i wychowywać ich córkę June, a Monika po prostu chce się dobrze bawić...
Benji ponownie jest szczęśliwie zakochany, przynajmniej tak myśli jego dziewczyna, Doris. Wspólne randki, spacery i romantyczne kolacje zbliżają ich do siebie coraz bardziej. Do czasu, kiedy w mieście pojawia się „stara miłość” – Nikki. Automatycznie chłopak znów traci dla niej głowę i rozpoczyna niebezpieczną grę na dwa fronty, spotykając się z obiema dziewczynami. Zaślepiony miłością do Nikki postanawia powiedzieć o wszystkim Doris, która jednak uprzedza go i sama się o wszystkim dowiaduje.
Film ukazuje 36 godzin z życia Chopina, które kompozytor spędza w posiadłości George Sand w Nohant. W tym dniu miłość obojga bohaterów kończy się, a wraz z nią kończy się twórczość kompozytora, który na parę lat przed śmiercią umieścił na papierze ostatnią nutę. Tę właśnie George Sand nazwała "La note bleue".

Romans

6,1
Marie (Caroline Ducey) jest niespełniona w swoim związku z Paulem (Sagamore Stévenin). Jej chłopak narcystyczny męski model, odmawia okazania jej jakiejkolwiek fizycznej miłości, a tym bardziej nie ma ochoty kochać się z nią. Sfrustrowana, postanawia wziąć sprawy w swoje ręce i znajduje noc pełną czułości i namiętności w ramionach Paolo (Rocco Siffredi), człowieka, którego poznała w barze. Następnie uwodzi starszego mężczyznę, Roberta (François Berléand), który wprowadza ją w arkana sadomasochizmu. Marie pozwala żeby ją związywano i kneblowano. Jej flirt popycha ją do sytuacji w coraz większym stopniu przerażających i poniżających. Jednak po każdym takim spotkaniu wraca do swojego chłopaka, jak gdyby nic się nie stało.
Silvia (Katarina Vasilissa) jest kobietą, która rzuciła właśnie męża profesora Dodò (Francesco Casale). Jest ekshibicjonistką, która uwielbia nosić spódnice bez bielizny pod spodem. Porzucony mężczyzna chce za wszelką cenę odzyskać żonę. Próbuje nawet rozmawiać o rozłące, ze swoim ojcem. Jednocześnie adoruje seksowną pokojówkę, jedną z uroczych studentek swojego ojca. Ten erotyczny dramat oferuje również dyskusję poruszającą różnice pomiędzy tzw. podglądactwem a ekshibicjonizmem.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…